Dopet...

Funderar en del på dopet då man inte får chansen att samla hela familjen så ofta. Har nu pratat med prästen i Tierps kyrka om att ha ett juldop den fjärde advent, men vill ju inte att dopet ska vara en del av gudstjänsten, så jag får se om jag tar det på lördagen istället. Dessutom Susanne då tänkte vi att vi kanske kan få  ha er hemma över jul!!:)

Tårtor jag kikat på förblir hemligt för det tänkte jag ska bli en överraskning men däremot bollar jag fram och tillbaka ang.dopklänning. Jag har blivit mer och mer förtjust i tanken att ha en virkad en, men vet inte om det är värt pengarna. Jag ser verkligen fram emot dopet och tankegången är lite som så att troligen blir det inga flera barn och om så är fallet kommer jag kanske ångra mig att jag inte gör dopet på det sättet jag vill. Fördelen med en virkad dopklänning är ju att den inte blir skrynklig, men det är mycket jobb med en sådan och därav priserna....

Ni måste ändå hålla med om att klänningen jag hittade på dopklanningar.blogspot.com är underbar...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0