Bellans besök

Har äntligen förstått hur jag ska föra över bilderna. Nu gäller det bara att ha lite ork att intressera sig för att få det att se lite vettigt ut. Det får vänta för tillfället. Jag ligger lite efter i bloggandet och det har hänt så mycket sedan Bellan föddes. Det är verkligen stort att bli förälder och det har varite lite kaos nu i början. Har fortfarande inte kommit in i omställningen att inte få sova. Det känns lite tråkigt att den här babytiden som är så kort ska överskuggas av att man är som en vandrande zombie och då har jag ändå fått mycket hjälp av mina föräldrar. Vi har ju den lyxen att Bellan även äter ur flaska.

Här kommer lite bilder från besök av Jonas moster, Niklas och dottern Alicia. Fasiken jag förstår inte vart Niklas tog vägen på mina bilder dock. Jag tyckte jag knäppte massor med bilder på honom och Alicia, men sanningen är den att 99 % av bilderna jag tog den dagen bestod av Bellan och Alicia. Två riktigt söta tjejer! Förhoppningsvis dröjer det inte länge till innan syrran eller
 brorsan väljer att anlända. För detta kan kallas tajming!! Linda ska få en bebis i september, vilket är jättekul!! Vi väntar med spänning!

Jag tror faktiskt att Jonas hade minst lika roligt med Yoga bollen som AlIcia

         

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0