Vila i frid Xerox

Har varit på jobbet idag så jag kunde inte följa med Jonas till vetrinären med Xerox. Jag föreslog att vi skulle byta dag men Jonas ville inte skjuta på det. Nu efter drygt 6 månader i nytt hem kom katten tillbaka till oss igen. Mycket tråkigt, då vi hoppades att det skulle fungera där. Likaså vet vi att i det nya hemmet hos Micke och Mandy var det också sorg att det inte fungerade då de båda tyckte mycket om honom. Dock har de haft problem med honom i princip sedan de fick honom, men kämpat på för att få det att fungera. Samtidigt höll den envisa gråruffset på att driva dem galna med att kissa och bajsa överallt, t.om så pass att de blev tvungna at köpa en ny soffa. Tack Micke och Mandy för att ni försökt.

Jag har ringt till ett tiotal katthem runt om men alla har de sagt samma sak: De har ingen plats just nu och bett mig höra med släkt och vänner. Detta har ju alltid varit Jonas lilla kelgris, så Jonas tyckte var tungt att ta bort katten idag. Min mamma och Jonas var med honom enda tills han somnade in i deras famn.

Vila i frid lilla Xerox! Hoppas att nu befinner dig på att ställe där du är helt fri och inte ha rmassa regler att stängas in emellan. Att du är omgiven av andra katter och aldrig behöver känna dig ensam.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vila i frid. Hoppas du har det bättre nu...

2010-06-14 @ 22:00:34
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Sv: vad roligt att du tyckte om läsningen :)

Jo jag var väääldigt nervös innan avfärd men när jag väl kommit igenom säkerhetskontrollen så kände jag att det bara var jag som kunde göra något åt resan.

Okej, ja men det är ändå modigt att resa med en bebis för första gången, oavsett vart man reser :)

Han blir 9 månader nästa vecka :)

2010-06-14 @ 22:55:00
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej..



Vad kul hann inte svara igår då lilla Eddie har feber och hosta dumma föräldrar som smittat han och just nu när solen är tillbaka :0( Men men trodde det skulle vara bättre i morse men icke febern låg på 39,9 ...



Ha en bra dag



// Emma

2010-06-15 @ 09:29:09
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Cecci

Lilla skrutten....känns konstigt att han inte finns längre även om han inte varit hemma.

2010-06-17 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0