Fullbokad kalender

Det kanske är som min mamma säger, när man förlorar en står nya och knackar på dörren. En tjej ringde mig om hundvakt och som visade sig var nyinflyttat till Tierp var mammaledig till barnet på 14 månader. Jag är lite anti att släppa in folk just nu, men jag kommer att försöka att vara social när jag orkar. Wike ringde och undrade när vi skulle får våra kalendrar att passa ihop. Haha, shit jag måste kolla min kalender för att planera in det, sen när blev alla dagar så fullbokade? Antar att jobbet bidrar lite till det iof:) Det går ganska mycket upp och ner för mig just nu....känner mig ganska trött, men dagar som idag får mig att le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0