En cool lekpark

Det har varit en grå och tris dag större delen av dagen iallafall. Jonas och jag tog oss ut på en långpromenad med Bellan och himmlen såg faktikst liet ljusare ut. Vi hittade t.om en riktigt rolig lekpark som vi aldrig lagt märke till tidigare. Vi åkte karuseller alla tre, testade ruschbanan som jag tyvär var för bred för att kunna susa nerför, så den imponerade inte på Bellan. Jonas kom hem med jordgubabr som han och jag lyxade på när Bellan somnat. Härligt, ungen slocknade som ett ljus, utan skrik och bråk. Precis vad vi behövde. Nu är det natti natti för mig, för jag ska träffa en fin vän imorgon;)


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Du är finalist i veckansblogg, nu får du ragga röster :D

Lycka till!

2010-06-16 @ 08:09:43
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0