En bra dag kanske?

Sitter och fixar mig för att dra till jobbet. Idag känns det skönt även fast de regnar. Det känsn alltid konstigt att lämna Belle, men samtidigt bra att få komam bort.

Jonas kommer nog dra till hoppfältet idag och umgås lite med en gammal kompis som kommer hit och ska göra någar hopp. Jag tror Jonas blev rätt frustrerad när han inte fick godkännt på moment tre och har efter det inte hoppat igen. Förhoppningsvis släpper det och han ser till att komma igång och hoppa igen i helgen

Ikväll ska jag försöka ladda upp alla bilder som finns på kameran. Har inte gjort det på evigheter och idag känns som jag faktiskt skulle kunna orka ta tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0