Nej tack att stressa barnen att utvecklas!

Isabelle kommer nog att gå närsomhelst! Hon har börjat ta flera steg och står själv men är fortfarande rädd. Jag känner inte att det är bråttom, lika lite som tycker att det är värt att hysteriskt potträna henne innan hon är ett år ens. Jga tog fram pottan och testade ett par gånger, men nej hon är inte redo att testa. Herregud hon får gå utan blöja nu eller med ett par trosor och kissar hon så är det ju bara att torka upp. Hon lyckades faktiskt med bedriften att klättra upp i soffan och av alla prylar så kissade hon ner hela Jonas mus. Haha den minen skulle jag ha haft en kamera till! Musen dog naturligtvis men reserver fanns att hämta så ingen nöd går på Jonas.

Jag är stolt över min lilla bebis och njuter av de dagar hon och jag leker och busar och allt känns bra, som idag. Hon och jag har suttit och lekt i hennes pool och JA även jag fick plats:) Ja utan att jämföra henen är jag stolt över hur smart hon är, jag har faktskt ingen aning om hon är tidig eller sen och jag bryr mig inte heller för att låta det få mig att må dåligt eller känna stress. Hon utvecklas och lär sig nya ord, nya sätt att ta sig fram, äter nya maträtter utan problem och är social så att det är kul att ha henne med:)


Kommentarer
Postat av: tuvaling

Akta så inte karma kommer och biter dig i näsan!

2010-07-09 @ 19:12:51
URL: http://tuvaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0