Applåder till...mig!:)

Är på jobbet nu och det märks att säsongen dragit i gång. Har haft guidningar sedan imorse och jag känner mig säkrare och säkrare. Idag fick jag t.o.m applåder haha!! Det gjorde verkligen min dag:) Väntar på att en kollega ska ringa tillbaka då jag hoppas på att kunna byta bort passet imorgon. Skulle vilja följa med  Jonas och Bellan till Östervåla och titta på en av Gefleortens gårdar. Jag tycker det är spännade att lära mig mer då de tydligen kommer berätta mer om maskinerna, produktioen och även så att man får träffa djuren vilken säkert är kul för Bellan. Mmm...skulle vara mysigt med en liten familjedag. Sen på kvällen blir det iväg till mina trakter i Odensala på födelsedagsparty hos min kära vän Lina:) *Längtar att träffa dem alla igen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0